Анкета за измерване удовлетвореността на потребителите на административни услуги, предлагани от Областна администрация-Плевен

Анкетна карта за приоритети, цели и мерки при разработване на ПУРН

Анкета

Обявявам конкурс за длъжноста главен експерт

Дата на публикуване: 21.10.2022 16:01

ОБЛАСТНА АДМИНИСТРАЦИЯ – ПЛЕВЕН

 

          ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА

 

„Главен експерт” на дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост”, съгласно Заповед № РД-09-.132/20.10.2022г. на Областен управител - Плевен

 

 

  1. Описание на длъжността „главен експерт“:

Съдейства и подпомага работата на Директора на дирекция в областта на защита на личните данни, регионалното развитие, транспортните услуги, заетостта, координацията по въпроси свързани с гори, дивеч, риба, връзки с НПО. Дейности по мониторинг на язовирни стени и речни корита, координация с Междуведомствена комисия по възстановяване и подпомагане към Министерски съвет (МКВПМС).

  1. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативните актове за длъжността „главен експерт“:
  2. 1. Минимални изисквания за заемане на длъжността “главен експерт”:
  • да притежават образователно-квалификационна степен: “ бакалавър“
  • Минимален ранг за заемане на длъжността – IV младши;

2.6. Минимален професионален опит за заемане на длъжността – 2 години или присъден IV младши ранг.

2.2. Допълнителни изисквания за заемане на длъжността, съгласно утвърдена длъжностна характеристика:

  • Област на висшето образование на основание Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления: социални, стопански и правни науки;
  • Професионално направление: право, икономика, администрация и управление, регионално развитие.

2.3. Да притежават следните компетентности: Аналитична компетентност; Ориентация към резултати; Работа в екип; Фокус към клиента (вътрешен/външен); Комуникативна компетентност;  Професионална компетентност;  Дигитална компетентност, работа с правно-информационните системи, работа с WORD, EXCEL;

 

  1. Конкурсът се провежда на два етапа:

3.1. Тест;

3.2. Интервю

  1. Минимален размер на основната заплата по нива и степени, определена за длъжността: 730лв.

Основният размер на заплатата за длъжността се определя от органа по назначаване на основание чл. 67, ал. 4 от ЗДСл в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно изискванията на Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, приета с ПМС № 129 от 26.06.2012г.

  1. Необходими документи и образци за кандидатстване в конкурса:

5.1. Писмено заявление за участие в конкурс, съгласно Приложение № 3 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл).

5.2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл (образец), за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;

5.3. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото с чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;

5.4.Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобития ранг: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина, копие от документ за придобит ранг, ако има такъв;

5.5. Европейски формата на автобиография CV формат;

5.6. Други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността: за дигитални компетентности, допълнителна квалификация и други по преценка на кандидата.

Съгл. чл.14, ал.4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители, български граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл.59, ал.1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведения конкурс.

  1. Място и срок за подаване на документите:

6.1.Областна администрация - Плевен, гр. Плевен, пл. „Възраждане“ № 1;

6.2. Административно звено - Център за административно обслужване и информация;

6.3 Длъжностното лице което ще приема документите: Мариета Димитрова – главен експерт в дирекция АПОФУС, тел. 064/880-125; 0879353125, 0879353120; 6.4. Документите следва да бъдат представени в 10 /десет/ дневен срок, считано от датата на публикуването на настоящата обява в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, в портал за работа – Jobs.bg и на интернет страницата на Областна администрация – Плевен, всеки работен ден от 09,00 часа до 17,00 часа.

Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник.

 

  1. Документите може да бъдат подадени в горепосочения срок и по електронен път на адрес e-mail: pleven@pleven.government.bg като заявлението за участие в конкурса и декларацията по чл.17, ал. 3, т.1 от НПКПМДС, задължително се подписват от кандидатите с електронен подпис. При електронно представяне на документите в „относно“ да се посочва, че същите се отнасят за участие в конкурс.

Документите подадени на електронна поща без квалифициран електронен подпис, няма да се разглеждат от конкурсната комисия.

При подаване на документите лично или чрез пълномощник кандидатите се уведомяват от главен експерт „Човешки ресурси“ за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл. На кандидатите се предоставя срещу подпис длъжностната характеристика за

конкурсната длъжност, а когато подаването на документите е по електронен път, кандидатите ще получат длъжностната характеристика и информацията за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл. на посочения от тях e-mail.

  1. Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъците или други съобщения:

настоящата заповед и обявлението за  конкурса, списъците и всички съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на интернет страницата  на администрацията: http://www.pleven-oblast.bg

  1. Служителят, определен да приема документите, извършва формална проверка за наличие на всички документи описани в заявлението, като уведомява кандидатите

лично или чрез пълномощника за пречките за назначаване, посочени в чл.7, ал. 2 от Закона за държавния служител и в други нормативни актове.

  1. На кандидатите се предоставя срещу подпис длъжностната характеристика за конкурсната длъжност.
  2. С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени в тях документи. Заявления, подадени след изтичане на срока не се регистрират. Ако срокът изтича в неприсъствен ден, този ден не се брои и срокът изтича в следващия след него присъствен ден.

Образци на заявление по чл. 17, ал. 2 за участие в конкурс и декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл могат да се изтеглят от меню „Кариери” на Интернет сайта на Областна администрация – Плевен.

Търсене

Национална програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради

Желаем да знаем