АНКЕТА ЗА ИЗМЕРВАНЕ УДОВЛЕТВОРЕНОСТТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ НА АДМИНИСТРАТИВНИ УСЛУГИ
Дата на публикуване:
16.12.2024 14:55
АНКЕТА ЗА ИЗМЕРВАНЕ УДОВЛЕТВОРЕНОСТТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ НА АДМИНИСТРАТИВНИ УСЛУГИ, ПРЕДЛАГАНИ ОТ ОБЛАСТНА АДМИНИСТРАЦИЯ-ПЛЕВЕН
- Как подадохте заявлението за административна услуга?
- На място с писмена молба
- По пощата
- Чрез интернет
- По друг начин
- По какъв начин Ви беше предоставена административната услуга?
- Чрез Центъра за административно обслужване и информация
- Чрез интернет
- По пощата
- По друг начин
- Считате ли, че мястото за обслужване в администрацията е достъпно?
- Напълно достъпно е
- Налице са частични затруднения за достъп
- Трудно достъпно е
- Според вас, оптимална и потребителски ориентирана ли е създадената организация на процеса по обслужване на място?
- Оптимална и потребителски ориентирана
- Има какво да се желае относно оптималността
- Има възможности за подобряване на потребителската ориентираност
- Налице са съществени проблеми и в двата аспекта
- Каква е Вашата преценка за компетентността на служителите, ангажирани в процеса на административно обслужване?
- Компетентни и владеещи отлично използването на каналите за комуникация
- Недостатъчна компетентност на някои служители
- Налице са проблеми при използването на каналите за комуникация
- Как оценявате отношението на служителите в Областна администрация-Плевен към потребителите на административни услуги?
- Любезно и отзивчиво
- По-скоро добро
- По-скоро неуважително
- Грубо и неуважително
- Как бихте оценили качеството на административното обслужване?*
- Много добро
- По-скоро добро
- Има известни проблеми
- Има сериозни проблеми
- Как определяте разходите, свързани с услугата (дължими такси, разходи за доставяне и други)?
- Нормални и обвързани със себестойността на услугата
- По-скоро високи
- Прекалено високи
- По какъв начин предпочитате да се информирате за административните услуги и за дейността на Областна администрация-Плевен?*
- Чрез информационни материали (брошури, листовки и др.)
- Чрез Интернет
- Чрез медии
- По телефона
- Считате ли, че публично достъпната информация за административните услуги и процеса на тяхното предоставяне е пълна и актуална?
- Информацията е пълна и актуална
- Има пропуски в пълнотата на информацията
- Част от информацията е трудно достъпна
- Забелязва се наличие на неактуални данни за процедури и изискуеми документи
Bottom of Form