Анкета за измерване удовлетвореността на потребителите на административни услуги, предлагани от Областна администрация-Плевен

Анкетна карта за приоритети, цели и мерки при разработване на ПУРН

Анкета

АНКЕТА ЗА ИЗМЕРВАНЕ УДОВЛЕТВОРЕНОСТТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ НА АДМИНИСТРАТИВНИ УСЛУГИ

Дата на публикуване: 16.12.2024 14:55

  

АНКЕТА ЗА ИЗМЕРВАНЕ УДОВЛЕТВОРЕНОСТТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ НА АДМИНИСТРАТИВНИ УСЛУГИ, ПРЕДЛАГАНИ ОТ ОБЛАСТНА АДМИНИСТРАЦИЯ-ПЛЕВЕН
 
  1. Как подадохте заявлението за административна услуга?
    •  На място с писмена молба
    •  По пощата
    •  Чрез интернет
    •  По друг начин
  1. По какъв начин Ви беше предоставена административната услуга?
    •  Чрез Центъра за административно обслужване и информация
    •  Чрез интернет
    •  По пощата
    •  По друг начин
  1. Считате ли, че мястото за обслужване в администрацията е достъпно?
    •  Напълно достъпно е
    •  Налице са частични затруднения за достъп
    •  Трудно достъпно е
  1. Според вас, оптимална и потребителски ориентирана ли е създадената организация на процеса по обслужване на място?
    •  Оптимална и потребителски ориентирана
    •  Има какво да се желае относно оптималността
    •  Има възможности за подобряване на потребителската ориентираност
    •  Налице са съществени проблеми и в двата аспекта
  1. Каква е Вашата преценка за компетентността на служителите, ангажирани в процеса на административно обслужване?
    •  Компетентни и владеещи отлично използването на каналите за комуникация
    •  Недостатъчна компетентност на някои служители
    •  Налице са проблеми при използването на каналите за комуникация

 

  1. Как оценявате отношението на служителите в Областна администрация-Плевен към потребителите на административни услуги?
    •  Любезно и отзивчиво
    •  По-скоро добро
    •  По-скоро неуважително
    •  Грубо и неуважително
  1. Как бихте оценили качеството на административното обслужване?*
    •  Много добро
    •  По-скоро добро
    •  Има известни проблеми
    •  Има сериозни проблеми
  1. Как определяте разходите, свързани с услугата (дължими такси, разходи за доставяне и други)?
    • Нормални и обвързани със себестойността на услугата
    •  По-скоро високи
    •  Прекалено високи

 

 

  1. По какъв начин предпочитате да се информирате за административните услуги и за дейността на Областна администрация-Плевен?*
    •  Чрез информационни материали (брошури, листовки и др.)
    •  Чрез Интернет
    •  Чрез медии
    •  По телефона
  1. Считате ли, че публично достъпната информация за административните услуги и процеса на тяхното предоставяне е пълна и актуална?
    • Информацията е пълна и актуална
    •  Има пропуски в пълнотата на информацията
    • Част от информацията е трудно достъпна
    •  Забелязва се наличие на неактуални данни за процедури и изискуеми документи

Bottom of Form

 

Национална програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради

Желаем да знаем