Анкета за измерване удовлетвореността на потребителите на административни услуги, предлагани от Областна администрация-Плевен

Анкетна карта за приоритети, цели и мерки при разработване на ПУРН

Анкета

Възможности за бизнес с Китай представиха в Плевен Българо-китайската търговско промишлена камара и Агенцията за малкия и средния бизнес

Дата на публикуване: 31.05.2013 12:46

Възможности за бизнес с Китай представиха в Плевен Българо-китайската търговско промишлена камара и Изпълнителната агенция за насърчаване на малки и средни предприятия /ИАНМСП/, със съдействието на областния управител Иван Новкиришки.
     „Китай измести фокуса си от Западна към Централна и Източна Европа и една от темите, които бих искал да коментираме, е навлизането на китайски инвестиции у нас, тъй като България попада в приоритетната област за работа на китайското правителство за следващите 5 години и ние трябва да се възползваме от това”, подчерта Стефан Кинов, изпълнителен директор на Българо-китайската търговско промишлена камара.  Китай е атрактивен пазар, най-бурно развиващият се и динамичен, от който българският бизнес трябва да се възползва. Нашият съвет е хранително-вкусовата промишленост да бъде активна и да работи в посока стъпване на огромния потребителски пазар на хранителни продукти, акцентира още Кинов. Той поясни, че българските земеделски производители трябва да намерят правилния път към китайските компании, за да бъдат правилно позиционирани в съвместни дружества.

По време на семинара бяха обсъдени основни характеристики на китайския пазар, бариери при навлизане, изисквания за внос, поведение на потребителите. Бе акцентирано, че хранително-вкусовата промишленост е с най-сериозен шанс бързо да стъпи на огромния китайски пазар, като много от продуктите ни са освободени от мита и други такси.

На работната среща, на която присъстваха представители на бизнеса и институциите, свързани с тях, стана ясно, че Агенцията за малки и средни предприятия организира промоционални прояви - национално участие на български МСП с колективен щанд на международни специализирани изложби и панаири; колективно участие на български предприятия в търговски мисии; участие на български фирми в международни бизнес форуми в страната, като бе акцентирано, че агенцията е най-големият организатор на национални участия на МСП на международни панаири и изложби по света. До края на април 2014 г. е предвидено да се организират 19 участия на МСП на международни специализирани изложби и панаири.

Търсене

Национална програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради

Желаем да знаем