Анкета за измерване удовлетвореността на потребителите на административни услуги, предлагани от Областна администрация-Плевен

Анкетна карта за приоритети, цели и мерки при разработване на ПУРН

Анкета

Областна администрация Плевен бе домакин на информационна среща по програмата Interreg V-A Румъния – България 2014-2020

Дата на публикуване: 24.04.2015 00:00

Срещата бе инициирана от Съвместния технически секретариат по програмата Interreg V-A Румъния – България 2014 – 2020. На нея присъстваха изпълнителният директор на Секретариата Николета Минку, ръководителят на институцията Богдан Мушат, представители на Националния партниращ орган от МРРБ Милена Кофчазова и Валентин Трифонов, Областният управител на Област Плевен Ралица Добрева и нейните заместници арх. Бойко Балтаков и Красимир Иванов, експерти от Съвместния технически секретариат в Кълъраш, представители на общинските администрации на територията на Област Плевен, НПО, консултантски фирми.

Информационната среща бе открита от Областния управител на Плевен Ралица Добрева. В приветственото си слово тя подчерта, че Областната администрация вече 5-6 години работи безупречно със Съвместния технически секретариат в Кълъраш. ”Професионалната помощ и консултация, която може да се получи днес от ръководството и експертите на Съвместния технически секретариат, е неоценимо предимство, от което надявам се ще се възползват умело всички присъстващи на срещата.”, каза Областният управител на Област Плевен Ралица Добрева. Тя посочи, че възможностите за реализиране на съвместни проекти по програмата за Трансгранично сътрудничество са насочени в ключови и за двете страни сфери-устойчив транспорт, опазване на околната среда, насърчаване на адаптирането към климатичните промени, превенция и управление на риска.

В рамките на информационната среща бе направена презентация на Програмата Interreg V-A Румъния – България 2014-2020 и оперативните оси в нея, както и на първата покана за проектни предложения по програмата.

Interreg V-A Румъния – България 2014-2020 съдържа общо 6 приоритетни оси с регламентирани бюджети. Представени бяха условията за кандидатстване, допустимостта на дейностите и разходите, крайни срокове за получаване на проектните предложения. Наред с това подробно бе разяснен и процеса на оценяване и договаряне.

Участниците в срещата имаха възможността да поставят своите въпроси и да получат компетентни отговори и съвети от експертите.

Търсене

Национална програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради

Желаем да знаем